Købs og Leveringsvilkår.
Leveringstid
Drivlinje.dk forstår vigtigheden af en hurtig levering til jer som kunde. Vi arbejder derfor på at give en hurtig ekspedition derfor bruger vi den fragtmand vi mener yder den bedste levering fra os til jer.
HVis du bestiller inden klokken 15.00 fra vores webshop vil du i de fleste tilfælge have dine vare næste dag(hverdag), Produkter der ikke er på intern lager sendes fra ekstern og vil i de fleste
tilfælde være ved dig inden for 1-3 hverdage.
Selvfølge kan der ske forusete uheld, leverings problemer men vi på drivlinje.dk vil gøre alt for at din levering er ved dig hurtigst muligt.
Afhentning på Sønderskovvej 35 hal a
Du kan altid afhente vare på vores lager i Halling, på adressen Sønderskovvej 35 , 8543 hornslet, vare skal bestilles i forvejen til afhentning.
Betaling
Erhvervskunde (Faktura/Delbetaling)
Kredittkort
Bankoverføring
Kontant Hent selv fra vores lager
Købsoplysninger:
Drivlinje.dk APS sælger reservedele online. Vi forbeholder os retten til at ændre priser, slutsalg og eventuelle faktuelle fejl, der måtte opstå i vores annoncer eller på vores hjemmesider. Vi forbeholder os retten til, at de produktbilleder, du ser på vores side, kan indeholde grafiske, tekniske eller typografiske fejl.
Private kunder
Drivlinje.dk APS følger europæiske retningslinjer og love for e-handel. Dette giver forbrugeren alle de rettigheder, der er nævnt i disse love. I tilfælde af forsinkelse i leveringen af produkterne har kunderne ret til at fortryde købet, hvis den nye foreslåede leveringsdato ikke er acceptabel. Når du forudbetaler for et produkt, der har forsinket levering, har du mulighed for at fortryde aftalen, og pengene refunderes inden for 30 dage.
Juridiske personer
Drivlinje.dk APS følger europæiske retningslinjer og love for e-handel med juridiske enheder. Dette giver dig alle de rettigheder, der er nævnt i disse love.
Garantier og erstatningskrav
Drivlinje.dk APS giver to års fabriksgaranti på alle produkter, medmindre andet er angivet. Forbrugeren skal returnere et defekt produkt inden for rimelig tid efter, at forbrugeren har opdaget eller burde have opdaget manglen.
Ved reklamation skal kunden kontakte Drivlinje.dk APS på kundeservice, gerne via e-mail info@drivlæinje.dk, og oplyse fakturanummer og årsagen til reklamationen. Forbrugere bør brugeDrivlinje.dk APS forudbetalte fragtbrev ved returnering af varerne. Varen skal afleveres inden for syv hverdage efter modtagelsen af retursedlen. Ved returnering af varer kræves et gyldigt returnummer, ordrenummer og en forklaring på fejlen. Produkter skal returneres godt indpakket. Alle transportskader på grund af ufuldstændig emballage vil blive opkrævet hos kunden. Har du betalt med faktura eller ved direkte betaling, kan du sende dit kontonummer for hurtigst mulige arbejdsgange. Bemærk venligst, at modtagelse af produktet ikke svarer til en godkendt klage. For pakker, der ikke afhentes på posthuset efter bestilling, forbeholder vi os retten til at kræve alle omkostninger, der opstår i forbindelse med denne returnering og fragtbrevet. Betaling skal ske inden for ti dage fra fakturadato.
Returgebyrer
Omkostninger for ordrefejl, der ikke er forårsaget af Drivlinje.dk APS, vil blive opkrævet hos kunden sammen med forsendelsesomkostningerne. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte os på e-mail: info@drivlinje.dk
Fortrydelsesret
Som kunde (privatperson) har du altid 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager produkterne. Du har altid ret til at fortryde ordren, hvis varen er udsolgt. Fortrydelsesretten gælder ikke for produkter, der er specialbestilt hos en leverandør til en bestemt kunde og til et bestemt formål. Det gælder for eksempel varer, hvor vi specialbestiller et bestemt produkt efter kundens ønske. Information om de artikler, der falder inden for dette område, kan ses ved hver enkelt artikel og gives også ved bestilling. Returretten gælder kun, hvis varen er i original stand. Fortrydelsesretten gælder ikke for virksomheder.
Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten, skal du kontakte Drivlinje.dk APS, gerne via e-mail (info@drivlinje.dk), og oplyse ordrenummeret for at modtage en returlabel med et returnummer til returnering af varerne. Vi opkræver et gebyr på DKK150 for administrative gebyrer og forsendelsesomkostninger. Disse omkostninger vil blive fratrukket returbeløbet.
Drivlinje.dk APS forbeholder sig retten til at debitere kunden for manglende produkter, hvis det returnerede produkt er ufuldstændigt eller har været brugt. Uafhentede pakker falder ikke ind under fortrydelsesretten, og et administrationsgebyr på 150dkk og de samlede afholdte fragtomkostninger vil blive opkrævet hos kunden.
Håndtering af persondata og privatliv
For at du som kunde altid skal føle dig tryg, når du registrerer dig og logger ind på vores hjemmeside, behandler vi alle persondata fortroligt.Vi opbevarer og bruger de oplysninger, du har givet, så vi kan garantere, at vi har forpligtet os i kontakt og aftale med dig. Vi håndterer følsomme oplysninger såsom kreditkortnumre, personnumre og andre oplysninger i overensstemmelse med fastlagte procedurer. Du kan til enhver tid anmode om en gratis konsultation om dine personlige oplysninger ved skriftlig anmodning.
Uafhentede pakker
For ikke-leverede pakker, der returneres (ikke annulleret), vil kunden blive opkrævet DKK 350 for forsendelses- og administrationsomkostninger.